contur

contur

miercuri, 12 august 2015

O vanzare pe litere, de echipament sportiv

Este vorba de intamplarea cu manusile de fitness, cand mi le-am cumparat.
Imi dadusem seama pe busola ca este momentul sa N-V cu manusi pentru ca : " de doua ori mai rezistenta" cand pot sa-mi fac exercitiile pe aparat fara frecus. Adica poti mai bine si mai mult. Si am trecut la studiat ce manusi mi s-ar potrivi. La o prima cautare pe internet, nu gaseam ceva pe care sa-l gust desi oferta este larga. Pentru fete ma intrebam daca astia s-au gandit doar sa puna broderii. Ei, da. Si sa vezi ca si cu broderie arata tot de parca ai merge in Siberia. Dar nu e iarna in sala si nu avem maini chiar sa le ingropi in kilograme de material. Daca era box stiam o treaba, daca era ski pe ger iar stiam o treaba. Dar asa, la fitness, chiar ca degetele vor mai aerisite. Eu de fapt voiam doar ceva pentru palma. Insa doar nu crezi ca ti se lipeste de mana. Cu legea gravitatiei nici o sansa. Si croiala sa fie mai de dama nu ca la barbati, greu de gasit. Au mai pus niste rozuri dar modelul este tot pe friguroase. Zau daca tineam neaparat sa-mi puna roz. Am ajuns intr-un final intr-un magazin de echipament sportiv gasit pe internet. Se laudau ca au ei modele pe care merita sa le vezi la fata locului. Cel putin ochiul meu asa a intrezarit prin fotografii. Si cum niciodata nu-mi iau ceva fara vazut, probat, placut, m-am dus curioasa la fata locului ca poate gasesc. Acolo erau un tip si o tipa. Smecherul se pregateste sa-mi arate ce au in oferta. Cu capul mare, de sub o gramada de par si o figura exersata de calmitate imi arata un model din piele cu ce credeti?....broderie. Ma da era cusut anapoda de parca l-ar fi taiat cu fierestraul. Ceea ce era mai evident la manusi era ca aratau robuste si rezistente. Dar de placut, ba, ca nu-mi placeau. Atunci tipul se mai invarte putin si mai scoate un model: 
- Probeaza si tu si vezi cum vin!
Erau bleu-marin. Si eu cautam negre. Zice ca sunt singurele.Reflexul meu a fost sa intreb:
- Dar negre de ce nu aveti?
- Nu avem si asta este.
M-am uitat apoi atent asupra lor si le-am vazut subtirele, fluturate, decupate, nu prea sufocate pe maini si le-am pus pe maini. Uite ca nu sunt prea rele. Ba chiar din contra. Pe cutia produsului scria ceva de fitness iar pozele erau de antrenamente kick boxing. Am ras si am cerut detalii. Tipul zice:
- Sunt bune pentru tine. Alea cu broderie sunt facute de noi iar astea sunt englezesti.
- Aaaaaaaa. Dar nici nu mai concentram raspunsul pentru ca manusile aderau perfect la mainile mele. Cutia insa nici vorba de scris englezesc pentru ca era toata scrisa in chinezeste. Mi-ar fi placut sa fi fost englezesti dar acum uite ca n-am de ales. Si deja m-am plictisit de cautat.
- Da-mi-le p-astea ca le iau!
Sunt simple si se vede clar ca au croiala pe mana de dama. 
Si uite asa merge si o vanzare de manusi "englezesti".
Le-am pus la treaba si merg bine. 
Eu de fapt as fi preferat fara manusi dar acum asta este daca sportul o cere.
Ramane de vazut cat de rezistente sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu