contur

contur

duminică, 7 iunie 2015

Capsuna de mai

Ieri am vazut o capsuna uriasa in zona cu trei alei si cocoare frunzatoare. Era rosie dupa cum era de asteptat. Nu stiu daca ar fi fost albastra ce ar fi putut sa-mi transmita. Poate avioane de hartie. Dar asa fraguita si sclipocita, in suc spumos, cu patratele roz, mi-a atras antenele ca ar fi bine sa-mi infig coltii in ea. Era deja trecuta pe reteta de mai de la astia cu vremea. Trei grade mai la dreapta si intram in alta gama de arome. Deocamdata vad conuri colturoase in fata ochilor, pe spectru ultra rosu. Atatea rosii pe lumea asta! Da' astea pe gust zaharos ne-ating buzele languros. Am mai citit-o pe cod gustativ luna asta. Data trecuta erau multe insirate pe farfurie si asteptau sa le devorez. Le-am inundat cu o mare de la soare sa nu treaca in infrarosu de la pana de curent. In alta zi am tras 4D free transform  de-o capsuna pana s-a facut la dimensiuni notabile printre frunze, flori si alte ierburi distractive. Poti sa simti gustul in orice imprejurare. De obicei buzele se inrosesc si devin capsuna. Si nici nu e mare lucru de efort decat sa te impiedici de ele, de la ochi pana-n sandale. Sa simti ca te pigmentezi natural, aici intr-o lume de copaci, vrejuri si alte dalbe treburi, care te poarta peste asfalt cu coronita alba pe cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu