contur

contur

sâmbătă, 27 iunie 2015

Carti, librarie, captivant

Printre locurile care mai rasar prin Bucuresti se numara si o librarie gasita cu ochiul curios. Aflandu-ma la intrarea Lipscanilor acum ceva timp nu prea indepartat, am observat coperte intr-un geam, sub titulatura Antic Ex libris. Si cum nu era nici Carturesti, nici Noi, nici lantul national de librarii si nici praful anticar am intrat sa vad ce se ascunde sub cotoarele de carte aranjate misterios in vitrina. Mirosea a carte si nu antica, dupa cum ar spune titlul, pentru ca nu-i cadeau copertile, ba din contra erau colorate si proaspete. Cand mi se intampla sa ma semnalizeze vreo carte, cercetez dupa scrieri frumoase ascunse prin diferite locuri. Si intr-adevar am gasit in librarie carti surprinzatoare si la preturi mai mici decat in alte parti. Nu stiu cum au expus tematicile dar m-am pierdut printre carti in tentatia de a le frunzari. Multa literatura si subiecte din viata de zi cu zi la un nivel care nu cade in derizoriu fata de unele locuri care vand si niste chestii pe care nu le poti numi scrieri, pe post de best-seller. Mi-am pus intrebarea de la ce vine denumirea librariei. Cartile sunt in majoritate ale timpurilor actuale. Iar Ex libris semnifica o pretentie de carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu